Θέλετε να αναπτύξετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας στο Instagram; Χρησιμοποιήστε τις συμβουλές που θα σας παρουσιάσουμε σε αυτό το άρθρο και δείτε τους followers σας στο Instagram να αυξάνονται!
Πρώτα όμως ας γνωρίσουμε λίγο καλύτερα το Instagram
Παρόλο που σημειώθηκε πτώση στην αύξηση των χρηστών, το Instagram διατηρεί τη θέση του ως το δεύτερο πιο δημοφιλές κανάλι κοινωνικής δικτύωσης μετά το Facebook.
To Instagram είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής εφαρμογή για το iPhone, μετά το YouTube.
Από ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες του Instagram, το 63% (περίπου 63 εκατομμύρια) συνδέεται καθημερινά για 28 λεπτά κατά μέσο όρο.
Από τα 500 εκατομμύρια άτομα που παρακολουθούν stories στο Instagram κάθε μέρα, το ένα τρίτο αυτών προέρχεται από επιχειρήσεις.
Για ένα brand που θέλει να προσεγγίσει νέους followers και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα του, το Instagram αποτελεί ιδανική επιλογή.
Χρειάζεστε περισσότερους λόγους για να χρησιμοποιήσετε το Instagram για την προβολή της επιχείρησής σας;
Όπως και σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να βρείτε το σωστό τρόπο να χρησιμοποιείτε το συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο προς όφελος της επιχείρησής σας!
Ακολουθούν 22 βήματα που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram και να αυξήσετε την αφοσίωση και την αναγνωρισιμότητα του brand σας.
1. Ακολουθείστε ένα συγκεκριμένο ημερολόγιο περιεχομένου
Όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενο της ροής των δημοσιεύσεων σας στο Instagram, εργάζεστε για να δημιουργήσετε φρέσκες ιδέες και να βελτιστοποιήσετε τη συνολική εικόνα του προφίλ σας.
Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε έξυπνο περιεχόμενο που να ταιριάζει με τις εποχές, τις διακοπές, τα επερχόμενα γεγονότα της επιχείρησής σας και, το πιο σημαντικό, με τους συνολικούς στόχους της επιχείρησής σας.
Μπορείτε να είστε ευέλικτοι και να δημοσιεύετε αυθόρμητα, χωρίς να ακολουθείτε κάποιο χρονοδιάγραμμα. Όμως, έχοντας μια βιβλιοθήκη ιδεών και ένα (προσωρινό) πρόγραμμα θα είστε καλύτερα προετοιμασμένοι αντί να προσπαθείτε να δημοσιεύσετε κάτι, υπό την πίεση της δουλειάς και των διάφορων άλλων υποχρεώσεων.
Ανάλογα με τον τομέα που δραστηριοποιείται η επιχείρησή σας, ενδεχομένως θα μπορούσατε να δημοσιεύετε πολλές φορές την ημέρα ή αρκετές φορές την εβδομάδα.
Δημιουργήστε, λοιπόν, ένα σχέδιο περιεχομένου για τις δημοσιεύσεις σας στο Instagram και ακολουθήστε το!
2. Δημοσιεύστε εικόνες και βίντεο με καλή ανάλυση
Χρησιμοποιείτε μόνο φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας. Θυμηθείτε ότι το Instagram, πάνω απ’ όλα, είναι μια αμιγώς οπτική πλατφόρμα. Δεν υπάρχει χώρος για θολές φωτογραφίες και video ή εικόνες που δεν έχουν κοπεί σωστά. Πιστέψτε μας, το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας δεν θα αρέσει στους υποψήφιους followers σας.
3. Πειραματιστείτε με διαφορετικά φίλτρα και διαστάσεις
Το γεγονός ότι το προφίλ σας είναι επαγγελματικό και όχι προσωπικό, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε φίλτρα και διαφορετικές διαστάσεις στις φωτογραφίες που δημοσιεύετε. Αντίθετα, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε φίλτρα στο περιεχόμενό σας.
Όσο πιο δημιουργικές και πρωτότυπες είναι οι φωτογραφίες σας, τόσο πιο πιθανό είναι οι χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το λογαριασμό σας.
Μπορείτε να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να κατεβάσετε εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών και να πάτε τις φωτογραφίες σας σε άλλο επίπεδο. Όσον αφορά τις διαστάσεις, χρησιμοποιήστε τις επιλογές τοπίου και πορτρέτου. Δοκιμάστε μόνοι σας τις διαθέσιμες επιλογές διαστάσεων και δείτε τι αποδίδει καλύτερα για το δικό σας προφίλ.
4. Χρησιμοποιήστε το Instagram Analytics για να τροφοδοτήσετε την έρευνά σας
Με έναν επαγγελματικό λογαριασμό Instagram (ο οποίος είναι δωρεάν), θα έχετε πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία που δείχνουν πότε είναι πιο ενεργό το κοινό σας.
Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσετε το πρόγραμμα των δημοσιεύσεών σας.
Το Instagram σάς παρέχει επίσης πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, το φύλο και την ανάλυση της τοποθεσίας του κοινού σας, κάτι που μπορεί να αποτελέσει αφετηρία για την έρευνά σας.
5. Προσθέστε ετικέτες στις φωτογραφίες σας με τους followers που αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας
Ένας άλλος τρόπος να προσελκύσετε άτομα που δεν σας ακολουθούν, είναι να προσθέσετε ετικέτες με τους followers σας, έτσι ώστε να εμφανίζονται στη ροή τους με ετικέτα.
Για παράδειγμα, αν διαθέτετε γυμναστήριο και βγάλετε μια ομαδική φωτογραφία μετά από ένα μάθημα Zumba, προσθέστε με ετικέτα κάθε ένα από τα άτομα που απεικονίζονται στη φωτογραφία. Οι followers τους (μερικοί από τους οποίους πιθανώς έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα) θα δουν την ανάρτηση και θα "ανακαλύψουν" το γυμναστήριό σας.
6. Βελτιστοποιήστε το βιογραφικό σας στο Instagram με επώνυμα Hashtags και CTA
Το βιογραφικό σας είναι η ενότητα όπου οι χρήστες θα ανακαλύψουν ποιος είστε/θα μάθουν περισσότερα για το brand σας και ενδεχομένως στο τέλος θα σας ακολουθήσουν.
Ωστόσο, μην χρησιμοποιήσετε εκφράσεις που θα υποδεικνύουν ότι αναζητείτε απεγνωσμένα νέους followers.
Για παράδειγμα, μην συμπεριλάβετε φράσεις όπως: "Ακολουθήστε άτομα που με ακολουθούν!" στο βιογραφικό σας.
Ο σκοπός είναι να ενημερώσετε τους χρήστες ποιοι είστε και γιατί πρέπει να σας ακολουθούν. Βεβαιωθείτε ότι αυτή η ενότητα ενημερώνεται όταν χρειάζεται.
7. Κάντε ερωτήσεις στις αναρτήσεις σας και συμπεριλάβετε CTA
Στο τέλος κάθε ανάρτησης, συμπεριλάβετε μια σαφή παρότρυνση για δράση ή μια ερώτηση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της αφοσίωσης.
Οι CTA περιλαμβάνουν πράγματα όπως:
- Μάθετε περισσότερα - σύνδεσμος στο βιογραφικό!
- Πατήστε δύο φορές αν θέλετε να δείτε περισσότερα βίντεο σαν αυτό!
- Ακολουθήστε μας για να μην χάσετε καμιά από τις νέες ενημερώσεις μας.
Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε ερωτήσεις. Ας πούμε ότι, για παράδειγμα, έχετε ένα στούντιο γιόγκα και δημοσιεύετε ένα γρήγορο βίντεο όπου ένας δάσκαλος δείχνει πώς να κάνει κάποιος μια συγκεκριμένη στάση στη γιόγκα. Στο τέλος της λεζάντας σας, θα μπορούσατε να γράψετε κάτι σαν: "Πείτε μας στα σχόλια ποιες θέσεις θα θέλατε να δείτε σε μελλοντικά βίντεο!".
Αυτό θα κρατήσει το κοινό σας αφοσιωμένο, θα του δείξετε ότι σας ενδιαφέρει πραγματικά αυτό που θέλει να δει και θα σας δώσει ιδέες για το τι θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε στο μέλλον.
8. Προσθέστε το Link του Instagram στον ιστότοπο σας και στην υπογραφή του email σας
Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας μπορούν να βρουν εύκολα το social media button του Instagram. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τον νέο σας λογαριασμό στο Instagram σε άτομα που επισκέπτονται τακτικά τον ιστότοπό σας.
Επίσης μπορείτε να συνδέσετε τον εταιρικό λογαριασμό σας στο Instagram και στην υπογραφή του email σας.
9. Δημοσιεύστε το περιεχόμενό σας και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα
Δοκιμάστε να αναρτήσετε το περιεχόμενο του Instagram και στο Facebook, έτσι ώστε να οδηγήσετε τους χρήστες πίσω στο προφίλ σας στο Instagram.
Οι χρήστες που δεν ήξεραν ότι βρίσκεστε στο Instagram και σας ακολουθούν σε άλλες πλατφόρμες θα ανακαλύψουν ότι είστε και στο Instagram, αρκεί να φαίνεται ότι η ανάρτηση κοινοποιήθηκε από το συγκεκριμένο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης.
10. Τρέξτε διαγωνισμούς και διαφημιστικές καμπάνιες για προσελκύσετε νέους χρήστες
Μόλις ξεκινήσετε να αναπτύσσετε μια βάση ακόλουθων, μπορείτε να πραγματοποιήσετε διαγωνισμούς και καμπάνιες, προκειμένου να προσελκύσετε περισσότερους followers στο προφίλ σας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή να πουλήσετε το προϊόν σας διεξάγοντας ένα διαγωνισμό στο Instagram.
Μπορείτε να ζητήσετε από τους χρήστες να κάνουν like στην ανάρτηση του διαγωνισμού, να αφήσουν κάποιο σχόλιο, να χρησιμοποιήσουν ένα συγκεκριμένο hashtag ή ακόμα και να κάνουν mention στα σχόλια κάποιον φίλο τους.
Όπως καταλαβαίνετε, όταν ζητάτε από τους χρήστες να προσθέσουν σε ετικέτα ένα φίλο, αυτόματα "εκθέτετε" την επωνυμία και τη σελίδα σας σε περισσότερους χρήστες του Instagram.
Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και την εμβέλεια της επωνυμίας σας και ένα βασικό "trick" για να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram.
11. Κοιτάξτε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας
Μια άλλη βέλτιστη πρακτική για το πώς να προσελκύσετε followers στο Instagram είναι να ρίξετε μια ματιά στις πρακτικές που ακολουθούν οι ανταγωνιστές σας και να πάρετε ιδέες από αυτές.
Κάνοντας αυτή την έρευνα στους λογαριασμούς των ανταγωνιστών σας ενδέχεται να ανακαλύψετε hashtags που δεν είχατε σκεφτεί και να πάρετε ιδέες για να βελτιώσετε τη στρατηγική επικοινωνίας της επιχείρησής σας.
Επίσης, σημειώστε ποιες από τις αναρτήσεις τους έχουν την καλύτερη απόδοση και μπορούν να χρησιμεύσουν ως μια ένδειξη για το τι μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα και στο δικό σας λογαριασμό.
12. Αλληλεπίδραση με άλλα προφίλ στο Instagram
Συνεργαστείτε στρατηγικά με χρήστες, στους οποίους αρέσει το προφίλ σας. Πρακτικά, αυτό σημαίνει αλληλεπίδραση με πιθανούς πελάτες-συμμάχους που θα κάνουν σχολαστικά like και comments στις αναρτήσεις σας.
Ξεκινήστε με τα hashtag σας: κάντε κλικ στα συνηθισμένα hashtag που χρησιμοποιείτε συχνά για να ανακαλύψετε και άλλους λογαριασμούς που δημοσιεύουν παρόμοιο περιεχόμενο. Μπορείτε επίσης να κάνετε εναλλαγή στην ενότητα Discover της εφαρμογής Instagram για να βρείτε σχετικό περιεχόμενο.
Μια άλλη καλή πρακτική είναι η αλληλεπίδραση με εκείνους που σας ακολουθούν ήδη. Ακολουθήστε τους και εσείς και κάντε like στο περιεχόμενό τους. Όσο περισσότερο ασχολείστε, τόσο περισσότερο θα εμφανίζεστε στις ροές των άλλων χρηστών. Επιπλέον, η κίνηση αυτή θα δείξει στους χρήστες ότι είστε ένας αυθεντικός, πραγματικός λογαριασμός!
13. Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολύ κείμενο στις φωτογραφίες σας
Οι χρήστες του Instagram λατρεύουν το οπτικό περιεχόμενο. Για το λόγο αυτό δεν σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε πολύ μεγάλες λεζάντες στις εικόνες σας.
Ένα σύντομο, θετικό απόσπασμα ή μια δήλωση, αρκεί. Μην επιχειρήσετε να χωρέσετε μια ολόκληρη περιγραφή προϊόντος ή ένα μεγάλο μήνυμα πάνω στην εικόνα.
14. Τα λογότυπα και τα υδατογραφήματα δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούνται στις εικόνες σας
Η τοποθέτηση του λογότυπού σας στην ανάρτησή σας στο Instagram είναι ενοχλητική για το περιεχόμενο και την εμπειρία των χρηστών σας. Οι άνθρωποι δεν περιμένουν να δουν λογότυπα ή υδατογραφήματα σε δημοσιεύσεις Instagram. Είναι σαν να κυματίζει μια γιγαντιαία σημαία που λέει "Είμαι μια επιχείρηση που προσπαθώ να σας πουλήσω κάτι." Αν και δεν συνιστάται η τοποθέτηση λογότυπου στο περιεχόμενό σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε την επωνυμία.
Για παράδειγμα, εάν είστε εταιρεία B2B και θέλετε να δημοσιεύεστε μια φωτογραφία με το προσωπικό σας, ζητήστε τους να φορούν πουκάμισα με το λογότυπό σας.
Ή, εάν διατηρείτε ένα κατάστημα ρούχων, μπορείτε περιστασιακά να δημοσιεύετε μια φωτογραφία στην οποία θα έχετε τοποθετήσει σε στρατηγική θέση μια τσάντα με την επωνυμία του καταστήματός σας.
15. Η χρήση των σωστών Hashtags θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέο κοινό
Η χρήση hashtag θα σας φέρει μπροστά σε νέους followers που αναζητούν τον τύπο του περιεχομένου που δημοσιεύετε, είτε σας ακολουθούν είτε όχι.
Για παράδειγμα, εάν πουλάτε είδη μπάνιου, προσθέστε ετικέτα σε μια σχετική φωτογραφία με hashtags όπως #bathsupplies #bathtime και οτιδήποτε σχετίζεται με τα προϊόντα σας, όπως #bubblebath, #bathbomb,κ.λπ.
Αν έχετε τοπική επιχείρηση, φροντίστε να συμπεριλάβετε και τοπικά hashtags.
Αφιερώστε χρόνο για να κάνετε έρευνα για hashtag και βρείτε τα καλύτερα-ιδανικότερα για κάθε ανάρτησή σας. Είναι εύκολο να προσδιορίσετε ποια hashtag έχουν μεγαλύτερη αξία/χρησιμοποιούνται περισσότερο.
Όταν αρχίζετε να πληκτρολογείτε # και τη λέξη που σκέφτεστε να προσθέσετε ως hashtag, το Instagram σας εμφανίζει πόσες αναρτήσεις έχουν γίνει γύρω από αυτήν τη λέξη.
Πόσα Hashtags πρέπει να προσθέσετε σε μια ανάρτηση στο Instagram;
Μια συνηθισμένη πρακτική είναι να χρησιμοποιήσετε από πέντε έως επτά για να αποφύγετε την εμφάνιση ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Ωστόσο, μπορείτε να προσθέσετε έως και 30 hashtags.
Πού πρέπει να προσθέσετε τα Hashtags σε μια ανάρτηση Instagram;
Μπορείτε να τα προσθέσετε απευθείας στην ανάρτηση ή σε ξεχωριστό σχόλιο αμέσως μετά την ανάρτηση (είναι πραγματικά μια καλή πρακτική).
Όσα hashtags και να επιλέξετε να προσθέσετε στις αναρτήσεις σας δεν θα είναι λάθος, αρκεί να χρησιμοποιείται πάνω κάτω τον ίδιο αριθμό και σε όλες τις υπόλοιπες δημοσιεύσεις σας, ώστε να έχετε μια ενιαία επαγγελματική εμφάνιση.
16. Η χρήση γεωγραφικών ετικετών θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τοπικό κοινό
Ένας άλλος τρόπος να προσελκύσετε νέους followers είναι να προσθέσετε ετικέτες με την τοποθεσία σας στις αναρτήσεις σας - αλλά όχι απαραίτητα με την τοποθεσία του καταστήματός σας.
Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε την πόλη σας ή μια κοντινή τοποθεσία (ορόσημο) που λαμβάνει πολλές αναζητήσεις. Όταν οι χρήστες αναζητούν αυτήν την κοντινή τοποθεσία, θα μπορούν να δουν το περιεχόμενό σας. Εάν το περιεχόμενό σας λειτουργεί πολύ καλά, μπορεί ακόμη και να εμφανίζεται στην κορυφή της αναζήτησης.
Η χρήση γεωγραφικών ετικετών είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για την προώθηση μιας τοπικής επιχείρησης στο Instagram.
17. Προσθέστε συνδέσμους μόνο στο βιογραφικό σας
Αποφύγετε να συμπεριλάβετε οποιοδήποτε σύνδεσμο στις αναρτήσεις σας στο Instagram, μιας και δεν θα είναι ενεργός και θα δημιουργήσει μια ενοχλητική και κακή εμπειρία για τους followers σας, που ενδέχεται να προσπαθήσουν να τον ανοίξουν, χωρίς αυτό να έχει κάποιο αποτέλεσμα.
Αντί να συμπεριλάβετε έναν άγνωστο σύνδεσμο, κατευθύνετε τα άτομα να κάνουν κλικ στο σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει από το βιογραφικό σας, π.χ. στο website σας. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ σε αυτό και να κατευθυνθούν στον ιστότοπό σας για να ελέγξουν όλα όσα έχετε να προσφέρετε.
Φροντίστε να τοποθετήσετε το σύνδεσμό σας στην ενότητα "σύνδεσμος" όταν επεξεργάζεστε το βιογραφικό σας και να το αναφέρετε στην ανάρτησή σας.
Και, επειδή ο χώρος είναι περιορισμένος, χρησιμοποιήστε ένα συντομευτή συνδέσμων όπως το Bit.ly για να εξοικονομήσετε χώρο.
Μπορείτε ακόμη και να βελτιστοποιήσετε το σύνδεσμο περαιτέρω προσαρμόζοντας το σύνδεσμο, ώστε να μην είναι τυχαία σειρά χαρακτήρων, αλλά μια ή δύο λέξεις.
18. Η προσθήκη ετικετών σε εικόνες και βίντεο θα βοηθήσει στην αύξηση των μετατροπών
Εάν πουλάτε ένα προϊόν, εκμεταλλευτείτε τη δυνατότητα προσθήκης ετικετών του Instagram. Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέτουν ετικέτες σε φωτογραφίες ή βίντεο με συνδέσμους προϊόντων.
Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα, πρέπει να έχετε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook με έναν κατάλογο προϊόντων. Είναι μια εξαιρετική εμπειρία για τους χρήστες και μια τεράστια νίκη για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
19. Δημιουργήστε ένα επώνυμο Hashtag για τις εκδηλώσεις σας
Δημιουργήστε ένα hashtag για το επόμενο event της επιχείρησής σας. Αυτή τη ενέργεια όχι μόνο θα βοηθήσει στην αναγνωσιμότητα της επωνυμίας σας, αλλά θα δημιουργήσει μια μοναδική ροή για όλο το περιεχόμενο της εκδήλωσής σας. Παράλληλα θα επιτρέψει και σε άλλους χρήστες να συνδεθούν και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας, καθώς επίσης και με άλλα άτομα που συμμετέχουν στην εκδήλωση.
20. Κάντε αναδημοσίευση των posts στα οποία έχετε προστεθεί με ετικέτα.
Κάθε φορά που ένας χρήστης επισημαίνει την επιχείρησή σας ή την επωνυμία σας, φροντίστε να το κοινοποιείτε άμεσα στο προφίλ σας στο Instagram.
Στην ουσία όταν κάποιος χρήστης σας προσθέτει με ετικέτα σε κάποια δημοσίευση αυτό λειτουργεί όπως μια θετική κριτική/αναφορά και αποτελεί είναι μια εξαιρετικό "δώρο" για την ενίσχυση της αξιοπιστίας της επιχείρησής σας στο Instagram.
Φροντίστε να επικοινωνήσετε με το χρήστη και να τον ευχαριστήσετε για την ανάρτησή του, καθώς και να το ρωτήσετε αν μπορείτε να έχετε άδεια να το αναδημοσιεύσετε (σημείωση των όρων χρήσης του Instagram ότι πρέπει να λάβετε γραπτή άδεια για την αναδημοσίευση του περιεχομένου ενός χρήστη).
Πιθανότατα, ο χρήστης θα συμφωνήσει.
Μπορείτε να αναδημοσιεύσετε με μη αυτόματο τρόπο ή να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή όπως το Repost for Instagram.
21. Οι διαφημίσεις Instagram μπορούν να σας προβάλουν απευθείας στο κοινό-στόχος σας
Εξετάστε το ενδεχόμενο να δαπανήσετε ένα ποσό για διαφήμιση, έτσι ώστε να προωθήσετε το εταιρικό σας προφίλ στο Instagram.
Μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις τύπου καρουζέλ μέσω του Power Editor του Facebook και να προωθήσετε το περιεχόμενό σας.
Εάν εκτελείτε ένα συγκεκριμένο διαγωνισμό ή καμπάνια μάρκετινγκ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαφήμισή σας στο Facebook για να προωθήσετε το περιεχόμενό σας σε περισσότερα είδη κοινού.
Ωστόσο, καλό είναι να ενημερωθείτε για τη διαφορά μεταξύ των διαφημιστικών δαπανών στο Instagram και στο Facebook.
Με τη δυνατότητα στόχευσης των πελατών σας με βάση το ενδιαφέρον και τις συμπεριφορές τους στο Power Editor, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι αναρτήσεις σας θα προβληθούν από τους χρήστες του Instagram που θα ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.
Ενώ ορισμένες από αυτές τις στρατηγικές μπορεί να λειτουργούν καλύτερα από άλλες, βρείτε αυτές που λειτουργούν καλά με την επιχείρησή σας.
22. Επαληθεύστε το λογαριασμό σας
Σίγουρα θα έχετε δει σε προφίλ διάσημων δίπλα στο username τους ένα μπλε σηματάκι. Αυτό το σηματάκι συμβολίζει την αξιοπιστία, την εμπιστοσύνη και την αυθεντικότητα του εκάστοτε προφίλ.
Πως όμως μπορείτε να βάλετε το συγκεκριμένο σηματάκι στο προφίλ σας; Αρχικά θα πρέπει να κάνετε αίτηση στην πλατφόρμα, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Πηγαίνετε στο προφίλ σας και πατήστε τις τρεις παράλληλες γραμμούλες πάνω δεξιά
- Πηγαίνετε προς τα κάτω και επιλέξετε το πεδίο Ρυθμίσεις
- Στη συνέχεια πατήσετε την επιλογή Λογαριασμός
- Έπειτα την επιλογή Αίτημα Επαλήθευσης
- Συμπληρώστε όλα τα πεδία που εμφανίζονται και τέλος:
- Πατήστε Αποστολή
Να θυμάστε ότι μπορεί να κάνετε σωστά όλα τα παραπάνω βήματα, αλλά για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει ο λογαριασμός σας να είναι:
- Αυθεντικός. Στην ουσία θα πρέπει να αποδείξετε ότι είστε η επωνυμία ή η επιχείρηση, η οποία ισχυρίζεστε ότι είστε (σε αυτό θα συμβάλει και το βήμα 5 που αναφέραμε παραπάνω).
- Μοναδικός. Μπορεί να υπάρχει μόνο ένας λογαριασμός ανά επωνυμία.
- Δημόσιος.
- Ολοκληρωμένος. Να έχει ένα σύντομο βιογραφικό – περιγραφή και στοιχεία επικοινωνίας επιχείρησης, φωτογραφία προφίλ και τουλάχιστον μία ανάρτηση.
- Αξιοσημείωτος. Το Instagram πρέπει να θεωρήσει την επωνυμία σας «γνωστή» και εύκολα αναγνωρίσιμη από το κοινό του.
Η επαλήθευση του προφίλ σας είναι ένας ακόμη τρόπος να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας και να γνωστοποιήσετε ότι η επιχείρησή σας είναι πραγματική.
Εν κατακλείδι
Ως ανακεφαλαίωση, οι 22 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερους followers στο Instagram για να αυξήσετε την αφοσίωση στην επωνυμία σας είναι οι εξής:
- Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου
- Δημοσιεύστε εικόνες και βίντεο με καλή ανάλυση
- Πειραματιστείτε με διαφορετικά φίλτρα και διαστάσεις
- Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram
- Προσθέστε με ετικέτες άτομα που αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας
- Βελτιστοποιήστε το βιογραφικό σας Instagram
- Κάντε ερωτήσεις στις αναρτήσεις σας και συμπεριλάβετε CTA
- Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Instagram από τον ιστότοπό σας και το email σας
- Δημοσιεύσετε το περιεχόμενο που προσθέτετε στο Instagram και στο Facebook
- Δημιουργήστε διαγωνισμούς και διαφημιστικές καμπάνιες που θα αυξήσουν την προσέγγιση νέων χρηστών
- Πάρτε ιδέες από τα προφίλ των ανταγωνιστών σας
- Αλληλεπιδράστε στο Instagram ακολουθώντας άλλους λογαριασμούς και κάνοντας like στις δημοσιεύσεις τους
- Μην χρησιμοποιείτε πάρα πολύ κείμενο στις εικόνες σας
- Μην προσθέτετε υδατογραφήματα και λογότυπα στις εικόνες σας
- Χρησιμοποιήστε hashtags για να προσελκύσετε νέο κοινό
- Χρησιμοποιήστε γεωγραφικές ετικέτες
- Συμπεριλάβετε συνδέσμους μόνο στο βιογραφικό σας
- Προσθέστε ετικέτες στις φωτογραφίες/βίντεο που περιέχουν προϊόντα
- Δημιουργήστε επώνυμα hashtag για τις εκδηλώσεις σας
- Αναδημοσιεύστε αναρτήσεις στις οποίες σας προσθέτουν με ετικέτα άλλοι χρήστες
- Δοκιμάστε να τρέξετε διαφημίσεις στο Instagram
- Επαληθεύστε το λογαριασμό σας
Χρειάζεστε βοήθεια για να εφαρμόσετε όλα τα παραπάνω; Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουμε να κάνετε το εταιρικό σας προφίλ στο Instagram τον ιδανικό προορισμό για followers που ενδιαφέρονται για προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν σχέση με τη δραστηριότητα της επιχείρησή σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!