Η έλευση του Covid-19 και τα νέα δεδομένα που έφερε άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό, τόσο την καθημερινότητα των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων.
Κατανοώντας πλήρως τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εταιρείες στη λειτουργία τους, απαντάμε σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε.
Πώς να επικοινωνήσω αποτελεσματικά με τους πελάτες μου;
- Εάν οι ώρες λειτουργίας της επιχείρησή σας έχουν αλλάξει, ενημερώστε το επιχειρηματικό προφίλ σας στο Google MyBusiness με τις νέες ώρες.
- Χρησιμοποιείστε το Google MyBusiness για να κάνετε και Posts, ενημερώνοντας τους πελάτες σας για τρέχουσες προσφορές ή σημαντικά νέα.
- Εξετάστε το ενδεχόμενο να ορίσετε αυτόματες απαντήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που απαντούν στις συχνές ερωτήσεις των πελατών σας, σχετικά με τα προϊόντα, τις λειτουργίες ή τις υπηρεσίες σας.
Πώς να επικοινωνήσω αποτελεσματικά με τους υπαλλήλους μου;
- Εκμεταλλευτείτε online λειτουργίες όπως το cloud για να αποθηκεύετε πληροφορίες ή αρχεία που είναι χρήσιμα για τους υπαλλήλους, τους πωλητές ή ακόμα και τους πελάτες σας. Έτσι τα πάντα θα είναι διαχειρίσιμα και προσβάσιμα από όλους.
- Σχεδιάστε ένα ειδικό πλάνο για τη συνέχεια της λειτουργίας τη επιχείρησή σας και μοιραστείτε το με τους υπαλλήλους σας. Είναι σημαντικό όλοι να κινούνται στο ίδιο πλαίσιο και να έχουν πρόσβαση σε οτιδήποτε εξυπηρετεί την ομαλή λειτουργία της εταιρείας σας.
- Εάν η εταιρεία σας λειτουργεί ή διατηρεί δίκτυο συνεργατών, εξουσιοδοτήστε τους τοπικούς managers ώστε να λαμβάνουν άμεσα τα κατάλληλα μέτρα και να ενημερώνουν τους πελάτες, βάσει των συνθηκών της τοποθεσίας που βρίσκεται η εταιρεία.
Η εταιρεία μου διαφημίζεται online – Τι να κάνω;
- Επεξεργαστείτε τις διαφημίσεις σας σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας εάν η εταιρεία παραμένει ανοιχτή και εάν προσφέρετε χρήσιμες υπηρεσίες όπως ταχεία αποστολή, δωρεάν έξοδα αποστολής κ.ά.
- Σταματήστε τις καμπάνιες, εάν η διαθεσιμότητα του προϊόντος σας επηρεάζεται από τυχόν προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού ή από αυξημένη ζήτηση.
- Αν η επιχείρησή σας βασίζεται σε πελάτες από χώρες που έχουν πληγεί περισσότερο από τον ιό, εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε προτεραιότητα σε άλλες τοποθεσίες και επενδύστε μεγαλύτερο μέρος του budget σας σε εκείνες.