Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής στην πράξη
Τα τελευταία 5 έτη η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική υλοποιεί ένα μεγάλο στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού που αφορά το σύνολο της διοικητικής της λειτουργίας και φτάνει μέχρι την αναβάθμιση της «ψηφιακής» εμπειρίας των συνεργατών (δικτύου συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών) αλλά και των τελικών πελάτων της εταιρείας. Πρόκειται για ένα έργο με σημαντικές τεχνολογικές προκλήσεις που εκτός από τα τεχνικά ζητήματα έχει να αντιμετωπίσει τις επιχειρησιακές προκλήσεις του Κλάδου των Ασφαλειών όπου ενδεικτικά αναφέρονται:
α. Η ισχυρή εποπτεία από την Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) που αποτελεί τη Ρυθμιστική Αρχή του Κλάδου επαναπιστοποίηση γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.
β. Η διαρκής εξέλιξη του Ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου του Ασφαλιστικού Κλάδου που αναπροσαρμόζεται διαρκώς όπως π.χ. πρόσφατα με την οδηγία IDD.
γ. Οι απατήσεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR)
δ. Η διαρκής μεταβολή των κοινωνικών αναγκών για ασφαλιστικές υπηρεσίες και η απαραίτητη προσαρμογή των πακέτων ασφάλισης από τις ασφαλιστικές εταιρείες για να καλύψουν τις νέες ανάγκες
Το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, έχει οδηγήσει σε πλήρη ενοποίηση όλων των back-end πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας και σταδιακά «ανοίγει» κανάλια ψηφιακής εξυπηρέτησης για συνεργάτες και πελάτες της εταιρείας. Υλοποιώντας βέλτιστα την αρχή του “mobile-first” σχεδιασμού για την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών σε μεγάλα κοινά, στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική δημιουργήθηκε η ανάγκη για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός mobile app που θα λειτουργεί ως πύλη εξυπηρέτησης για το σύνολο των ψηφιακών υπηρεσιών που σταδιακά προσφέρονται στο οικοσύστημα συνεργατών και πελατών. Εντός του 2018 το όραμα αυτό έγινε πράξη και το Δεκέμβριο του 2018 ολοκληρώθηκε και δημοσιεύθηκε η νέα cross-platform mobile εφαρμογή «MINETTA App».