Οι επαγγελματίες του SEO παγκοσμίως, παρακολουθούν καθημερινά τις εξελίξεις για το πώς η Google «διαβάζει» τα Sites για να τα κατατάξει στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων. Ακόμη και η πιο μικρή αλλαγή στους σχετικούς αλγόριθμους, μπορεί να προκαλέσει τεράστιες ανατροπές στην ημερήσια επισκεψιμότητα των Sites.
Η Google παράλληλα με τα Ranking Factors έχει πραγματοποιήσει πολλές αλλαγές και στην διαφημιστική της πλατφόρμα – Google ads. Οι συγκεκριμένες αλλαγές δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητες, μιας και επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που μία διαφήμιση καθίσταται αποτελεσματική ή όχι.
Κάθε τι νέο, πρέπει να δοκιμαστεί και να αξιολογηθεί ως προς την επίτευξη των στόχων, προσελκύοντας νέους πελάτες στην επιχείρησή μας.
Σε αυτό το άρθρο σας ξεχωρίσαμε μερικά νέα εργαλεία, τα οποία θα απασχολήσουν στο κομμάτι του Paid Ads στο Digital Marketing.
Performance Max Καμπάνιες
Ο ορισμός της αυτοματοποίησης. Τον Μάιο του 2021 η Google λάνσαρε ένα νέο τύπο καμπανιών, τις Performance Max.
Οι καμπάνιες αυτές, χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη με σκοπό να προβάλλουν τις διαφημίσεις μας σε όλα τα δίκτυα της Google (Display, YouTube, Gmail, Discovery). H Google βελτιστοποιεί την καμπανιά μας, επιλέγοντας η ίδια σε ποιο από τα δίκτυα προβολής θα εμφανίσει και κατά πόσο τις διαφημίσεις, ώστε να μεγιστοποιήσει η ίδια τα αποτελέσματα του διαφημιστικού μας λογαριασμού.
Η νέα αυτή μορφή καμπανιών στο στάδιο του Set Up, απαιτεί να ορίσουμε τα ακόλουθα:
- objective or campaign goal — e.g., CPA, ROAS
- ad creatives — i.e., copy, images or videos, and CTA
- Budget
- Bidding — e.g., max CPA or target value/conversion
- Location, language and ad scheduling
Τη μεγαλύτερη πρόκληση με αυτό τον τύπο καμπάνιας, αποτελεί η έλλειψη αναλυτικών αναφορών (reporting), κάτι που ελπίζουμε να βελτιωθεί μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
Image Extensions
Είναι κάτι που έχουμε εντοπίσει από το 2020, όταν τα Image Extensions ήταν σε Beta μορφή στις Search Καμπάνιες. Πλέον τα Search Ads, μπορούν να εμφανίζουν εικόνες δίπλα από τα Ad Texts.
Μία διαφήμιση όπως και η παρακάτω, μπορεί να εμφανίσει βελτιωμένα αποτελέσματα σε σχέση με μία, που δεν εμπεριέχει το εν λόγω extension.
Customer Match – 1st Party Data
Μία ακόμη τάση του 2022 για τα Google Ads αφορά τo Customer Match - 1st Party Data.
Η λειτουργία Customer Match της Google, επιτρέπει στους διαφημιστές να δημιουργήσουν κοινά στόχευσης, τα οποία έχουν προκύψει από offline & online δεδομένα χρηστών.
Πλέον είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε δεδομένα χρηστών τα οποία, οι ίδιοι, νόμιμα έχουν μοιραστεί με την επιχείρηση (πχ. email ή κινητό τηλέφωνο). Πιο συγκεκριμένα, με αυτά τα δεδομένα μπορούμε να πραγματοποιήσουμε κάποια προσέγγιση επαναστόχευσης μέσω των καναλιών της Google ή να στοχεύσουμε σε χρήστες που παρουσιάζουν κοινά χαρακτηριστικά με αυτά τα δεδομένα.
Προϊοντική Τοποθέτηση σε YouTube Videos
Εφόσον χρησιμοποιείτε τα video ads για την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τότε αυτή η δυνατότητα σίγουρα σας αφορά.
Πλέον τα προϊοντικά feeds, μπορούν να συμπληρώσουν ένα video ad και να δημιουργήσουν μια ακόμη πιο προσωποποιημένη εμπειρία σε κάθε προβολή.
Μία διαφήμιση σαν την παραπάνω, μπορεί να βελτιστοποιήσει μια YouTube καμπάνια και να αυξήσει τις παραγγελίες του e-shop σας.
Το 2022 έχει φέρει πολλές αλλαγές στο Digital Marketing. Αρχικά πρέπει να τις εντοπίσουμε και έπειτα να τις αξιοποιήσουμε προσεκτικά, μέσα από τα εργαλεία A/B Testing που είναι διαθέσιμα. Το Google Ads, αποτελεί σημείο αναφοράς στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, στον ψηφιακό κόσμο του σήμερα. Προσφέρει έναν σύνολο δυνατοτήτων το οποίο αν χρησιμοποιηθεί σωστά, θα αυξήσει προοδευτικά τα κέρδη στην επιχείρησή σας.
Τι λέτε, ξεκινάμε;
Αλέξανδρος Τιγγινάγκας
Performance Marketing Analyst
RDC Informatics